Wednesday, December 22, 2010

PERCUBAAN PERTAMA

       Malam ni mmg xleh nak tido coz dah puas tido petang.Jadi,otak dah x tahu nak wat ape lagi selain bermain FB.Terlintas otak hendak membuat satu blog bagi menceritakan kisah-kisah hidupku ini.Idea yang boleh hendak buat ceriteraku ini adalah sumber dari kawan baik aku yang bernama Asraf.Dia ada cakap yang kalau ada siapa-siapa yang pandai mengarang bolehlah buat kisah pasal Aiman nih.Hmmm..mane ade pengarang nak buat cerita pasal aku ni.Jadi,aku ambik keputusan baik aku jelah yang menceritakan kisah-kisah aku ni.Kisah kehidupan aku ni xdelah sehebat mana2 manusia lain coz aku ni orang biasa sahaja.Buat blog ni pun sekadar hendak melepaskan ape yang nak dilepaskan dan berkongsi pengetahuan kpd follower2 yang sudi ikut.
        Ok,kite mula sesi blog aku ni dengan percubaan pertama aku untuk bercerita di dalam dunia cyber.Nama aku Aiman dan anak kepada ayah aku iaitu Arep.Aku berasal dari Kelantan dan menetap di PD.Mmg hidup aku dan kebesaran aku di PD.I Love PD.Sekian sahaja ceritaku untuk hari ini coz nama lagi percubaan.risau gak nak cite banyak2 ni takut pepehal susah.

No comments:

Post a Comment